خدمات تولید محتوا به صورت اختصاصی ، اصولی و هدفمند

 

حتما اینو شنیدید که میگن “محتوا پادشاه است” . به زبون ساده تر میشه گفت اصلی ترین بخش سئو تولید محتوای مناسب و تخصصی هست.

چرا میگن محتوا پادشاهه ؟ 

همیشه وب سایت های مختلف برای ارائه خدماتی به کاربران راه اندازی میشن. این خدمات میتونه فروش محصول باشه یا ارائه آموزش های مختلف بصورت تخصصی یا عمومی. این خدمات باید از طریق یک محتوای مناسب به کاربر عرضه بشه. محتوا رو هم میتونه در قالب متن، تصویر، صوت یا ویدئو ارائه کنید.

موتورهای جستجو هم بر اساس همین محتوایی که در سایت قرار میدید متوجه میشن که موضوع سایت شما چیه و چه خدماتی ارائه می کنید. بر همین اساس صفحات سایت شما رو در نتایج جستجو نمایش میدن.

کسب و کارها زیاد به تولید محتوا برای سایتشون اهمیت نمیدن !

معمولاً کسب و کارهای مختلف، زیاد در خصوص سئو و بهینه سازی سایت اطلاع ندارن و فکر میکنن فقط با یک طراحی سایت ساده، گوگل اونها رو به صدر نتایجش میاره و هر کی خدمات اونها رو در گوگل جستجو کنه گوگل سریعاً وب سایتشون رو به کاربر نشون میده . ای کاش همینطوری بود !!!

این وسط یه سری کسب و کارها هم هستند که اهمیت تولید محتوای اختصاصی برای سایت رو میدونن، اما توانایی و علم کافی برای مدیریت سایت و تولید محتوا برای سایتشون رو ندارن.

این افراد معمولاً به دنبال استخدام مدیر سایت میرن و سعی میکنن یکی رو استخدام کنن تا کارهای سایتشون رو براشون انجام بده. اما اکثر اوقات این روش موفقیت آمیز نیست. چون اولاً هزینه های کارفرما خیلی بالا میره و مدیران معمولاً برای به بار نشستن سایتشون زیاد صبر نمیکنن. ثانیاً مدیریت سایت خودش نیاز به چندین تخصص داره که یک نفر ممکنه همه اونها رو بلد نباشه . تازه اگر کسی هم همه این تخصص ها رو همزمان داشته باشه قطعاً با حقوق معمولی کار نمیکنه !!

در این بین هم هستند افرادی که هم اهمیت تولید محتوا رو میدونن هم اینکه خودشون دستی بر آتش دارن و می تونن سایتشون رو مدیریت و محتوای مفید تولید کنن. مشکل این افراد اینه که وقت و فرصت کافی ندارن که به سایتشون رسیدگی کنن.

شما جزو کدوم دسته از این کسب و کارها هستید ؟

کهور چه خدماتی رو برای تولید محتوای سایت ارائه میکنه ؟

مشاوره و نیاز سنجی

قبل از هر کاری نیازهاتون رو بررسی می کنیم و بهتون مشاوره میدیم.

حفظ هویت برند

در تمامی مطالب و محتوایی که به شما ارائه خواهیم کرد لحن برند رو حفظ می کنیم.

تولید محتوای اختصاصی

برای سایت و شبکه های اجتماعی شما محتوای مناسب تولید می کنیم.

قیمت مناسب

ما از مشکلات مالی این روزهای کسب و کارها آگاهیم و میدونیم باید قیمت های مناسب و منطقی ارائه کنیم.

سئوی محتوا

محتوای سایت شما برای کسب جایگاه بهتر در نتایج جستجو سئو و بهینه سازی می کنیم.

بروزرسانی منظم

سایت شما رو حسب تقویم محتوایی که براتون تدارک دیدیم بصورت منظم بروزرسانی می کنیم.

تولید محتوا به چه روش هایی انجام میشه؟

چرا شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی برای تولید محتوا دارن؟

تولید محتوا توسط افراد و کسب و کارهای مختلف به چند شیوه انجام میشه . تالیف ، ترجمه ، بازنویسی ، کپی و ترکیبی از اینها . تعجب کردید گفتیم کپی؟ بله در حقیقت عده ای برای پر کردن سایتشون از محتوای موجود در سایت های دیگه کپی میکنن . نوع محتوای تولید شده هم میتونه متغیر باشه . محتوا فقط متن نیست . محتوای سایت میتونه عکس ، فیلم ، صوت ، کلیپ ، انیمیشن ، اینفوگرافیک و . . . باشه . به همین دلیله که قیمت های مختلفی رو برای ارائه خدمات تولید محتوا شاهد هستیم.

ترجمه و بازگردانی فارسی

در این روش کارفرما یا مجری یک سری سایت های خارجی رو تعیین و برای تولید محتوا سعی می کنن مطالب اون سایت ها رو ترجمه و بازگردانی فارسی کنن. در بازگردانی فارسی سعی میشه متن مطابق فرهنگ و اصطلاحات کشورمون ویرایش بشه.

بازنویسی

اغلب بازنویسی رو با کپی اشتباه می گیرن . در بانویسی مطالب کپی نمیشه و فقط به نوعی دیگه بیان میشه . طوری که عملا یک مقاله دیگه میشه و به هیچ وجه از دید موتورهای جستجو یک مطلب کپی محسوب نمیشه . معمولاً بازنویسی هزینه به مراتب پایین تری نسبت به ترجمه و تالیف داره.

تالیف مقاله

اگر منابع مشخصی برای ترجمه وجود نداشته مقالات باید تالیف بشن . تالیف مقاله کار به مراتب مشکلتری هست و مجری باید در اون حوزه تخصص داشته باشه . البته گاها پیش میاد که موضوع زیاد تخصصی نیست و میشه با جستجو در اون حوزه یک مقاله کامل تالیف کرد.

چرا میگن محتوا پادشاهه ؟ 

همیشه وب سایت های مختلف برای ارائه خدماتی به کاربران راه اندازی میشن. این خدمات میتونه فروش محصول باشه یا ارائه آموزش های مختلف بصورت تخصصی یا عمومی. این خدمات باید از طریق یک محتوای مناسب به کاربر عرضه بشه. محتوا رو هم میتونه در قالب متن، تصویر، صوت یا ویدئو ارائه کنید.

موتورهای جستجو هم بر اساس همین محتوایی که در سایت قرار میدید متوجه میشن که موضوع سایت شما چیه و چه خدماتی ارائه می کنید. بر همین اساس صفحات سایت شما رو در نتایج جستجو نمایش میدن.

تعرفه های تولید محتوا

تولید محتوا بسته به موضوع مقالات ، حجم کل کار ، تعداد کلمات مقاله ، تعداد تصاویر ، نوع مقاله (تالیف / ترجمه / بازنویسی) و . . . میتونه متفاوت باشه. از اونجا که برای هر کسب و کاری نمیشه یک نسخه واحد تجویز کرد پیشنهاد می کنیم قبل از سفارش تولید محتوا حتماً با کارشناسان کهور مشورت کنید. ما راهکارهای متعدد و متفاوتی رو به شما پیشنهاد می کنیم.

سوالاتی که در خصوص تولید محتوا زیاد پرسیده میشه !!!

آیا به همکاری کارفرما برای تولید محتوا نیاز هست ؟

فراموش نکنید کسب و کار متعلق به شماست و شما هستید که در این شغل تبحر دارید. برای اینکه محتوای حرفه ای و اثربخشی تولید بشه نیاز هست منابع و مستندات کافی در خصوص موضوع مقالات ، در اختیار نوین ادمین قرار بگیره و یا منابعی که توسط نوین ادمین برای تولید محتوا معرفی میکنه بررسی و صحت اونها تایید بشه. هر چقدر حضور کارفرما در این پروسه پر رنگ تر باشه مراحل تولید محتوا با سرعت و دقت بیشتری پیش میره .

حدوداّ قیمت های تولید محتوا چقدره ؟

همونطور که گفتیم نمیشه یک نسخه واحد برای کسب و کارها تجویز کرد. ترجمه یک مقاله پزشکی با ترجمه یک مقاله عمومی خیلی فرق میکنه. اگر از خدمات مدیریت سایت ما استفاده می کنید خدمات محتوایی هم بهتون ارائه میشه. اما اگر فقط نیاز به تولید محتوا دارید یا اینکه محتوای خیلی خاص میخواید باهامون در ارتباط باشید تا بتونیم قیمت دقیق تری خدمتتون ارائه بدیم.

چه مواردی روی قیمت نهایی تاثیر گذاره ؟

بطور معمول موارد زیر میتونه در قیمت نهایی یک مقاله تاثیر بزاره :

    • حجم سفارش (تعداد مقالات مورد نظر شما در یک دوره زمانی مشخص)
    • تعداد کلمات هر مقاله
    • تعداد تصاویر مقالات
    • سیستم مدیریت محتوای سایت
    • موضوع مقاله (تخصصی یا عمومی)
    • میزان مشارکت و همکاری کارفرما
    • معرفی منابع توسط کارفرما
    • نوع محتوا ترجمه / تالیف / بازنویسی و یا ترکیبی.
    • درخواست طراحی اختصاصی (چیدمان) برای صفحه با استفاده از صفحه ساز
    • مدت زمان پروژه

چرا مثل بقیه شرکت ها تعرفه ها تون بر اساس کلمه نیست ؟

ما اعتقاد داریم که سفارش بر اساس کلمه اساساً دارای اشکال هست . وقتی یک مقاله قراره نوشته بشه هیچ وقت نباید تعداد کلمات اون ملاک عمل قرار بگیره. چراکه نویسنده خیلی راحت میتونه با داستان سرایی و کش و قوس دادن ماجرا !!! تعداد کلمات مقاله رو بالا ببره و ارزش مقاله رو کم کنه. بنابراین ما بجای اینکه بیایم یک مقاله رو بر اساس تعداد کلمات بسنجیم؛ قیمت رو بر اساس وقتی که روی اون مقاله گذاشتیم میسنجیم. هرچی روی یک مقاله بیشتر فکر بشه، زمان کار طولانی تر شده و باطبع کیفیتش کار هم بهتر میشه.

یک مقاله خوب باید چه تعداد کلمه داشته باشد ؟

قطعا نمیشه به این سوال به این راحتی پاسخ داد. متغیر های زیادی وجود داره که تعیین کننده هست . دو عامل خیلی مهمه :

مخاطب این پست چه کسانی هستند ؟
در چند کلمه میشه حق مطلب رو ادا کرد و چقدر باید توضیح داد تا خواننده شیر فهم بشه !
پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو در این خصوص مطالعه کنید

برای تولید محتوا نیاز به مشاوره بیشتر داری ؟؟؟